Question

Application mobile en maintenance ?


Bonjour, quand j’essaye de lancer l’application mobile (android) , une fois que j’appuie sur le bouton “log in” , je reçois le message suivant :

 

Technical Problem

Due to a temporary issue, you can’t continue. Please try again later.

 

Y-a-t’il une maintenance en cours ? 

 

Merci


6 réactions

Niveau d'utilisateur 4

Bonjour @miguelmp

Merci pour votre message sur la Community. 

Avez-vous désinstallé et réinstallé l’application ? Vous avez un code erreur en plus de ce message ? 

Merci d’avance pour votre retour. 

Bonne journée. 

Adeline

Bonjour @miguelmp

Merci pour votre message sur la Community. 

Avez-vous désinstallé et réinstallé l’application ? Vous avez un code erreur en plus de ce message ? 

Merci d’avance pour votre retour. 

Bonne journée. 

Adeline

It’s been two days and i can’t log in into the app. It says “Technical problem. Due to a temporary issue, you can’t continue. Please try again later.”

Niveau d'utilisateur 4

Hello @g1nyu,

 

Thank you for your message.

 

The communication channel you have chosen to contact us is not secure, we do not have access to your bank file.

We invite you to contact us by phone at 02 433 41 45 with your Easy Banking Phone code in 5 digits. Or by logging into your App by choosing the Communication menu an then Help & Contact option.

 

Regards,

Vaneza

Hello @g1nyu,

 

Thank you for your message.

 

The communication channel you have chosen to contact us is not secure, we do not have access to your bank file.

We invite you to contact us by phone at 02 433 41 45 with your Easy Banking Phone code in 5 digits. Or by logging into your App by choosing the Communication menu an then Help & Contact option.

 

Regards,

Vaneza

This isn’t an issue that should require my bank file , it’s related to the first message, several people can’t login to the app due to a “technical problem”. Is the app under maintenance?

Niveau d'utilisateur 4

Hi @g1nyu

Do you have a Samsumg mobile ? The incident should be resolved, now.


If doesn’t work for you, please update your Easy Banking App via the Google Play Store.

Have a nice day. 

Adeline

Hi @g1nyu

Do you have a Samsumg mobile ? The incident should be resolved, now.


If doesn’t work for you, please update your Easy Banking App via the Google Play Store.

Have a nice day. 

Adeline

Yes it’s a samsung phone. I checked this morning and it’s fixed now thanks

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