Résolu

openen


Goedemiddag! Ik wil een bankrekening openen en uw bankkaart gebruiken voor persoonlijke doeleinden. Ik ben een burger van de Republiek Wit-Rusland. Welke documenten zijn nodig om een rekening bij uw bank te kunnen openen?

icon

Meilleure réponse par Eschauma 31 January 2023, 14:09

Afficher l'original

1 réaction

Hallo @loonyroony

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Wanneer je een zichtrekening wil openen als niet-resident, zijn er een aantal beperkingen waar we rekening mee moeten houden. Zo kan je een zichtrekening enkel openen wanneer je nog een link hebt met België, bijvoorbeeld wanneer je voor een aantal jaar in het buitenland zou werken en het nadien de bedoeling is om je opnieuw in België te vestigen. 


Indien je meer informatie wenst te ontvangen over de mogelijkheid tot het openen van een zichtrekening, verwijs ik je graag door naar het Easy Banking Centre waar een collega je graag verder helpt. Je kan hen bereiken op 02 762 60 00 van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 


Ik merkte op dat je je vraag stelde op de Franstalige Community van BNP Paribas Fortis. Mocht je naar de toekomst nog vragen hebben, dan nodig ik je graag uit om gebruik te maken van onze Nederlandstalige Community via Praat mee | Community BNP Paribas Fortis

 

Groetjes, 

 

Eschauma

Réagir