Résolu

mijn vraag via "contacteer ons" op easy banking

Hallo,
zaterdag 14/6 heb ik via Bel Ons geprobeerd easy banking te contacteren maar de wachttijd was te lang.
zondag 15/6 heb ik dan via de app easy banking op mijn iphone in het menu "contacteer ons" een berichtje gestuurd want ik heb 3 vragen/veroeken.
.
1) u belooft antwoord binnen de 3 dagen -> vind ik persoonlijk lang in een digitale wereld
2) ik heb geen antwoord gekregen op geen enkele van de 3 vragen
3) op vrijdag 21/6 krijg ik een onpersoonlijke/standaard beleefdheidsmail ontvangen met als hoofding Mijnheer/mevrouw....
4) ik vraag wanneer ik antwoord mag verwachten
5) ik ontvang opnieuw een beleefdheidsmail en deze keer met vermelding .... dit is een NoReply

We zijn ondertussen 25/6 en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen
waarom is er een menu contacteer ons?
Hoe antwoord krijgen op mijn vragen?
icon

Meilleure réponse par YannickB 26 juin 2019, 14:06

Dag Christine,

Inderdaad vervelend dat je al zo lang wacht op een antwoord. Door drukte lopen de wachttijden aan telefoon en via mail op. Onze excuses oprechte excuses daarvoor.

Als je wilt, dan kan je je vragen op onze Community stellen. Dit is de Franstalige site (ik passeerde even om je vraag te kunnen beantwoorden), maar we hebben ook een Nederlandstalig forum: https://nl.community.bnpparibasfortis.be

Als je vragen hebt waarvoor persoonlijke gegevens besproken of gecontroleerd moeten worden, dan vrees ik wel dat we je enkel telefonisch kunnen helpen. Een mail (en de Community) laat ons namelijk niet toe om je correct te identificeren, waardoor we langs die weg ook geen persoonlijke info mogen bespreken.

Ik wens je alvast toch nog een fijne dag toe.
Afficher l'original

2 réactions

Niveau d'utilisateur 4
Hello @Arys Christine,
Welcome!

Please, ask your question on our NL Community 😉

Have a nice day!

CharlineD
Dag Christine,

Inderdaad vervelend dat je al zo lang wacht op een antwoord. Door drukte lopen de wachttijden aan telefoon en via mail op. Onze excuses oprechte excuses daarvoor.

Als je wilt, dan kan je je vragen op onze Community stellen. Dit is de Franstalige site (ik passeerde even om je vraag te kunnen beantwoorden), maar we hebben ook een Nederlandstalig forum: https://nl.community.bnpparibasfortis.be

Als je vragen hebt waarvoor persoonlijke gegevens besproken of gecontroleerd moeten worden, dan vrees ik wel dat we je enkel telefonisch kunnen helpen. Een mail (en de Community) laat ons namelijk niet toe om je correct te identificeren, waardoor we langs die weg ook geen persoonlijke info mogen bespreken.

Ik wens je alvast toch nog een fijne dag toe.

Réagir