Résolu

retrait

Beste,

Ref.: mijn rek.nr.: BE26 https://tel:0012 2915 7829

Ik heb een probleem. Op maandag 8 juli heb ik 650 tunesische Dinar afgehaald aan een automaat in Hamamet in Tunesië waar men aan het werken was. Ik had dit niet door want de automaat was in werking. Heb dus mijn code ingevoerd en het bedrag. Op het moment dat het geld uit de lade zou komen was er plots een zwart scherm en geen centen en geen ticket... Men zei me naar de andere automaat te gaan waar ik terug een ophaling vroeg van 650 tunesische dinar. Deze keer wel gelukt en ook ticket dat ik nog steeds in mijn bezit heb. Ik ben dit wel gaan melden aan het loket waar men mij zei dat het'in principe' geen 2x van mijn rekening zou gaan.

Nu heb ik vandaag mijn rekening geraadpleegd en vastgesteld dat het bedrag toch 2x van mijn rekening is gegaan. Zoals ze mij gezegd hebben in de bank laat ik jullie dit zo vlug mogelijk weten. Kan u mij zeggen wat er moet/gaat gebeuren?

Ik ben telefonisch niet te bereiken in Tunesië dus kan u zo snel mogelijk gevolg te geven aan deze email. Morgen ben ik op excursie en zal pas toegang hebben tot mijn mails bij mijn terugkeer in het hotel rond 20u.

Mvg

Peggy MAES
icon

Meilleure réponse par CharlineD 11 juillet 2019, 11:12

Bonjour @Peggy,

Je vous invite à poser votre question sur la Community NL 😉 car ici, vous êtes sur la page francophone.

Bonne journée!

CharlineD
Afficher l'original

1 réaction

Niveau d'utilisateur 4
Bonjour @Peggy,

Je vous invite à poser votre question sur la Community NL 😉 car ici, vous êtes sur la page francophone.

Bonne journée!

CharlineD

Réagir